Missie en Visie

ALGEMEEN

Soccerplus SA, de Jeugdopleiding van Sparta Rotterdam en stichting De Betrokken Spartaan hebben sinds seizoen 2013-2014 en officiele samenwerkingsovereenkomst.
Onze teams worden bij de KNVB ingeschreven onder de naam “MSV De Betrokken Spartaan” (DBS).
De teams vallen op voetbaltechnisch gebied (scouting en begeleiding) volledig onder de verantwoording van SoccerPlus SA.

MISSIE

De opzet van deze teams is om de betrokken spelers op een gestructureerde manier op voetbaltechnisch en sociaal gebied maximaal te laten ontwikkelen.
Verder is het onze doelstelling om talenten de mogelijkheid te geven zich dusdanig te profileren dat zij kunnen doorstromen naar een hoger niveau. Onze teams worden onderverdeeld in Selectieteams en Opleidingsteams.
Spelers zullen bij ons breed worden opgeleidt, dus van 1-4-3-3- tot 1-4-4-2.

VISIE

Onze visie is om elke speler, ongeacht zijn of haar aanvangsniveau, door middel van een gestructureerde aanpak en in een veilige omgeving als individu maximaal te laten ontwikkelen op voetbaltechnisch, sociaal en persoonlijk vlak.
Ons doel is de omstandigheden creëren zodat talenten zich dusdanig profileren dat zij kunnen doorstromen naar een hoger niveau.
Plezier, passie, veiligheid en ontwikkeling individueel talent zijn hiervoor de sleutelwoorden.