Uitnodigingen DBS teams

UITNODIGINGEN

Onderstaande uitnodigingen zijn pas definitief na 19.00 uur op de laatste trainingsdag van betreffende week.

Afgelastingen:

Kijk zelf tijdig op de Clubapp of op de site bij afgelastingen of de wedstrijd/toernooi doorgaat.

Afspraken niet nakomen:

Spullen vergeten, niet tijdige te-laat melding of de verkeerde (kleur) schoenen/kleding (O9 t/m O12) is niet spelen.

Thermokleding:

Bij wedstrijden met een lage (gevoel)stemperatuur: thermokleding (broek en trui) en handschoenen en uitsluitend in de kleur zwart meenemen.
Trainer bepaald of aan gaat en het is dan voor iedereen toegestaan of voor niemand.

Lunchpakket:

Bij toernooien dienen spelers in principe zelf een (gezond) lunchpakket mee te nemen.
Ouders mogen dit ook gezamenlijk vanuit de teampot zelf regelen.

Afmeldingen:

Afmeldingen zonder reden zijn ongeldig  en hebben consequenties

Reglement ouders:

Klik hier voor het wedstrijd/toernooiregelement.

WEDSTRIJDPROGRAMMA:

ZATERDAG 20 MAART 2024

DBS O9-2
Maense O9-2-DBS O9-2
aanvang: 8.30 uur
verzamelen: 7.45 uur (bij de ingang)
coach: Eelco

training gemist:

Isa (dinsdag,  hele 1e kwart wedstrijd wissel)

DBS O10-2
Excelsior '20 O10-3- DBS O10-2
aanvang: 9.45 uur
verzamelen: 9.00 uur (bij de ingang)
coach: Eelco

DBS O11-3
Maense O11-2-DBS O11-3
aanvang: 8.30 uur
verzamelen: 7.45 uur (bij de ingang)
coach: Asmat

DBS O13-3
Berkel O13-3-DBS O13-3
aanvang 14.15 uur
aanwezig 13.15 uur (bij de ingang)
coach: Shashi
uitnodigingen vrijdag na de laatste training

DBS O14-2
Berkel O14-1-DBS O14-2
aanvang: 8.30 uur
verzamelen: 7.45 uur (bij ingang)
coach: Naresh
uitnodigingen vrijdag na de laatste training

SPELREGELS:

deelname toernooien en wedstrijden is indien de speler is uitgenodigd verplicht.
Niet op komen dagen heeft consequenties voor verlenging van het lidmaatschap einde van seizoen

staat uw kind (volgens u) ten oprechte niet op de lijst, meld dit dan direct bij de contactouder

spelers die spullen zijn vergeten of onjuiste spullen (verkeerde kleur voetbalschoenen) zullen niet spelen

spelers die dinsdag niet getraind hebben en netjes en tijdig afgemeld hebben worden wel uitgenodigd maar starten gehele 1e kwart (O9 t/m O11) of hele 1e helft (O13 en O14) als wissel.

spelers die alle trainingen of de laatste training voor een wedstrijd hebben gemist worden niet uitgenodigd

een speler die dinsdag of vrijdag zonder geldige afmelding wegblijft wordt niet

na de laatste trainingsdag van de week zijn hier de definitieve uitnodigingen te vinden.

onderbouw teams verzamelen wedstrijdag minimaal 45 minuten van te voren en middenbouwteams minimaal 60 minuten voor tijd verzamelen
Bij uitwedstrijden verzamelen bij de ingang van complex en niet alvast naar binnen gaan

af- en te laat meldingen vooraf en uitsluitend naar de contactouder (dus niet prive naar de trainer of via andere ouder)

niet spelen of voetballen bij het verzamelpunt