Voetbalassist app spelers

UITLEG EN INSTELLEN GEBRUIK APP VOETBALASSIST OUDER

Hoe een ouder de Voetbalassist app kan instellen voor af- en te laat meldingen (let op, af- en te laat melden mag uitsluitend een meerderjarige!)

1. download de Voetbalassist app op je telefoon en voer als verenigingsnaam "Betrokken Spartaan" in

2. ga naar "mijn profiel" en maak een account aan;

* vul bij (nick)naam de naam van de speler in (dus bij voorkeur niet een eigen naam of een mailadres)

* koppel de naam en team van uw kind d.m.v. de teamcode:

O8                  : 7628

O9                  : 6185

O10               : 4369

O11               : 3173

O12 (O13-2) : 9444

O13-1            : 9945

O14                : 3393

O15                : 4959

3. klik je favoriete team(s) aan

4. een 2e speler uit 1 familie kan toegevoegd worden via "Profiel" - "Familieinstellingen"

Let op: speler kan maar aan 1 ouderaccount worden gekoppeld om af te kunnen melden dus niet bij 2 ouders hetzelfde kind!!!

af- en/of te laat melden DBS aktiviteiten

*  log in op de app bij profiel

* ga naar "afmeldingen"

* kies voor "wedstrijd" (= ook voor trainingen)

* kies voor 1 losse dag of voor een langere periode (vakantie of blessure)

* vul de datum in

* vul de reden in (let op: gebruik de omschrijving ''afgemeld" uitsluitend bij te laat zijn)

* vul indien nodig een toelichting in (bij te laat zijn altijd een toelichting schrijven)

* verstuur

Gelijk na versturen ontvangen wij een mail van de afmelding en deze zal automatisch verwerkt worden in het SpelerVolgsysteem van de speler.

Het afmelden kan ook via de site bij "Inloggen".

Bij storing van de app kan incidenteel afgemeld of te laat worden gemeld door een mail te sturen naar [email protected].
Maak een screenshot van de storingsmelding en mail deze mee.

AFMELDEN IN DE TEAMAPP, BIJ (EEN CONTACT)OUDER, VIA ANDERE OUDER OF BIJ DE TRAINER  IS GEEN GELDIGE AFMELDING MET DE BIJBEHORENDE  GEVOLGEN

va_app.jpg