Vervoer

Uitgangpunt is dat iedere ouder(s) van spelers t/m DBS O15 bij uitwedstrijden en/of toernooien altijd zelf verantwoordelijk is om te zorgen dat hun kind op het aangegeven tijdstip op de aangegeven locatie aanwezig is.
Er zijn de volgende mogelijkheden om op een uitlocatie te komen.

1. lopend

2. fiets of scooter

3. auto

4. meerijden met andere ouder (met of zonder bijdrage in de brandstofkosten)

5. vervoersmiddel huren (alleen of onderling)

6. openbaar vervoer (trein, bus, metro)

7. taxi

Het programma voor wedstrijden en/of toernooien is al minimaal 2 weken van te voren te vinden op onze site en/of in de Voetbalassistapp.
Dit is ons inziens voldoende tijd om het vervoer te regelen.
Laatste moment afzeggingen (binnen 24 uur voor de wedstrijd en/of toernooi) wegens het niet hebben van vervoer zullen derhalve gevolgen hebben voor uitnodigingen van de eerstvolgende wedstrijden en/of toernooien en/of de plek in een Academyteam.

In verband met o.a de gezagsverhouding is het voor DBS stafleden van een  Academy team niet toegestaan met een ouder mee te rijden naar (oefen)wedstrijden en/of toernooien.
Omgekeerd is uiteraard hetzelfde van toepassing.
Uitzondering op bovenstaande is indien er vanuit onze organisatie groepsvervoer is geregeld.
Voor spelers is het incidenteel toegestaan met een staflid mee te rijden.

Termijn afzegging wegens vervoer en de consequentie:

1. afmelding uiterlijk donderdagavond 21.00 uur tenzij een latere blessure en/of ziekte die dat moment nog niet actueel was.

consequentie:s

verwijderen van de uitnodigingslijst van de activiteit en er zal een vervanger worden opgeroepen.

2. afmelding na 21.00 uur op laatste trainijgsdag

consequentie :

verwijderen van de uitnodigingslijst voor de activiteit

geen uitnodiging voor activiteiten die week erop

3. bij 3e maal overtreden van de termijn voor afmelden

consequentie:

trainingen en wedstrijden volgen in een van de DBS teams voor nader te bepalen periode.
Dit kan zijn voor een periode  van een week tot aan einde van het seizoen.

vervoer.png