VOG

Per 1 februari 2023 dient ieder huidig en nieuw staflid die binnen onze organisatie werkzaam zal zijn een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.
De VOG mag niet ouder dan 3 maanden zijn op het moment van overleggen.

De VOG plicht geldt voor de onderstaande stafleden:

1. Hoofd Opleidingen

2. Coordinatoren

3. Hoofdtrainers

4. Assistent-trainers

5. Teammanagers

AANVULLING

Aanvullend op bovenstaande zijn per 1 december 2022 de onderstaande richtlijnen van toepassing voor alle stafleden van de Academyteams.

1.

Spelers rijden niet mee met een staflid.
Kinderen van stafleden onderling is toegestaan.

2.

Ouders rijden niet mee met een staflid.

3.

In elke besloten ruimte geldt de 1+2 regel.
Een staflid mag nooit alleen met een speler in de kleedkamer of kantoor zijn tenzij het een eigen kind betreft.

4.

Uitzonderingen op bovenstaande zijn mogelijk bij meerdaagse toernooien en/of activiteiten waar gemeenschappelijke vervoer is geregeld en de HJO hiervoor toestemming heeft gegeven.

5.

Ouders die zitting hebben in de Aktiviteitencommissie en/of Contactouders zijn in het kader van hun functie vrijgesteld van richtlijn 1 en 2.