Jeugdsportfonds & Kinderfondsen Nederland

Jeugdsportfonds

Vanaf november 2007 kunnen ook Rotterdammers profiteren van het Jeugdsportfonds.
Het Jeugdsportfonds Rotterdam vormt de oplossing voor kinderen die vanwege een krappe financiële situatie niet kunnen sporten bij verenigingen. Kinderen van 4 t/m 17 jaar van ouders die maximaal 120% van het minimuminkomen (ongeveer € 1.350 per maand) verdienen, komen in aanmerking voor het fonds.
In Rotterdam is het Jeugdsportfonds ondergebracht bij Rotterdam Sportsupport, hét servicepunt voor Rotterdamse sportverenigingen.

Een aanvraag voor een bijdrage uit dit fonds loopt alleen via de school (of arts)of via een gemachtigd persoon en de maximale vergoeding bedraagt € 280,00 per seizoen.
Uiterste aanmelddatum voor een factuurverzoek aan JSF is 1 oktober van het lopende seizoen.

Binnen 14 dagen na inschrijving dient u ons een bewijs van goedkeuring van de aanvraag te overleggen.
Zonder goedkeuring bent u zelf verantwoordelijk voor de betaling.
Ht bewijs van goedkeuring kunt u mailen naar [email protected].
Zonder dit bewijs dient de bijdrage zelf te worden voldaan.
Het hoofdkantoor van De Betrokken Spartaan behandeld de binnengekomen factuuraanvragen van het Jeugdsportfonds.

JeugdSportFonds-880x600.jpg

Stichting Kinderfondsen Nederland

In bepaalde gevallen hebben spelers ook recht op een bijdrage voor bijvoorbeeld het kledingpakket, voetbalschoenen etc.
Klik hier voor meer informatie en het aaanvragen via Stichting Kinderfondsen Nederland

StichtingKinderfondsenNederland_Logo_RGB.png