Aanspreekpunten

AANSPREEKPUNTEN OUDERS

O9 t/m O11

voetbaltechisch (uitnodigingen, speeltijd, blessure, teamwisseling, volgen van richtlijnen, clubapp)

1e Hoofdtrainer (afspraak via contactouder)

2e. Hoofdcoördinator (afspraak via contactouder)

3e Hoofd Opleidingen (afspraak zelf aan te vragen uitsluitend via de mail).

O12 t/m O15

1e. Hoofdtrainer (afspraak via contactouder)

2e. Hoofd Opleidingen (afspraak zelf aan te vragen via mail)

Ouders die stafleden prive bellen /appen zullen door deze stafleden op de blok worden gezet.

Vragen over opstellingen, posities etc dienen spelers zelf eerst met de trainer te bespreken omdat de teamafspraken met het team en de trainer zijn gemaakt.
Deze bespreken we dus niet met ouders.

LET OP:

Wilt u rechtstreeks een afspraak met de Vertrouwenspersoon dan kunt u een mail sturen.

Een afspraak met Hoofd Opleidingen kunt u uitsluitend per mail aanvragen en daar moet duidelijk in staat waar u een gesprek over wilt.
Binnen maximaal 5 werkdagen ontvangt u een reactie en eventueel de datum van afspraak terug.
Let op dat HO niet in gesprek gaat over posities, wisselbeleid etc.

ADMINISTRATIE

Administratieve wijzigingen of financiële opmerkingen kunnen doorgegeven worden via [email protected].

TAAKOMSCHRIJVINGEN STAFLEDEN

Klik hier voor de taakomschrijvingen van de stafleden

PartnersInOpleiden_1.jpg