Kledingpakket

Algemeen

Voor iedere speler die uitkomt voor een Betrokken Spartaan team (selectie- of niet-selectieteam) is elk seizoen het aanschaffen van een nieuw Sparta kledingpakket verplicht.
Het aanschafbedrag zit niet opgenomen in de opleidingsbijdrage/contributie.
De prijs van het Sparta kledingpakket bedraagt voor aankomend seizoen (vanaf) € 310,00 voor huidige leden die geen nieuwe winterjas en/of regenjas nodig hebben.
Het pakket is uitsluitend verkrijgbaar in de fanshop van Sparta Rotterdam.
In bepaalde gevallen is het mogelijk om het Sparta kledingpakket vergoedt te krijgen via het Kinderfondsen Nederland.
De aanvraag hiervoor kan via dezelfde persoon of instantie die voor uw kind het JeugdSportFonds (JSF) heeft aangevraagd.

Passen

Passen en bestellen van het kledingpakket kan uitsluitend met het speciale pasformulier welke zal worden uitgereikt bij het passen.
Passen is niet verplicht maar indien de maat niet klopt  bij uitlevering van het pakket dienen de niet passende onderdelen zelf opnieuw (tegen winkelprijs) te worden aangeschaft.
Buiten de vastgestelde pasdag in juni kan er in de voorbereiding en gedurende het seizoen op bepaalde dagen worden gepast:

spelers Academy (selectie)teams uitsluitend op donderdag tussen 17.45 uur - 18.15 uur (op trainingsdagen) passen. in de commissiekamer op Vreelust
spelers DBS (niet-selectie) teams  uitsluitend op vrijdag (op trainingsdagen)  tussen 17.00 uur en 17.30 uur in de commissiekamer op Vreelust.

Het pasformulier vertegenwoordigd, door de hoge korting die ermee verkregen wordt, een financiele waarde.
Misbruik (o.a. uitprinten voor derden die nog niet hebben betaald) zal worden doorgegeven aan Sparta Rotterdam.
Dit kan consequenties hebben voor het lidmaatschap van De Betrokken Spartaan.
Neem naar het passen het (aan)betaalbewijs van de (aan)betaling opleidingsbijdrage/contributie mee of het bewijs van goedkeuring aanvraag JSF of Stichting Kinderfondsen mee.
De contactpersoon voor passen is Naima Lekfif.

Inleveren pasformulier

Na het passen dient het (door een ouder) ondertekende pasformulier ingeleverd en afgerekend te worden in de fanshop van Sparta Rotterdam.
Vanaf 15 september vervalt de korting van het pasformulier en wordt de fanshopprijs betaald voor de kleding (tenzij de speler na deze datum is aangenomen).
De fanshop is geopend voor het inleveren van het pasformulier van dinsdag t/m vrijdag tussen 11.00 uur - 16.30 uur (met uitzondering van wedstrijddagen).
Het kledingpakket wordt niet gelijk meegegeven.

Ophalen kledingpakket

Door de contactouder zal worden gecommuniceerd wanneer het kledingpakket in de fanshop klaar ligt en opgehaald kan worden.
Ophalen kan uitsluitend tijdens onderstaande tijden en neem kopie van het pasformulier/betaalbewijs kledingpakket mee:

na de doorgegeven datum kan dinsdag t/m vrijdag van 11.00 uur - 16.30 uur (m.u.v. wedstrijddagen) dan kan de kleding tot 16.00 uur worden opgehaald in de fanshop

Let op: op zaterdag en zondag worden er geen pakketten uitgereikt!!

Inhoud kledingpakket

* trainingstenue (korte broek,  shirt en sokken)

* presentatiepak

* presentatieshirt

* compleet Sparta wedstrijdtenue incl rugnummer

* trainingspak

* winterjas (huidige spelers niet nodig indien nog goed)

* regenjas (huidige spelers niet nodig indien niet goed)

* voetbaltas of rugzak

Bedrukking intialen

De (verplichte) bedrukking van initialen (2 letters) op diverse onderdelen van het pakket zal uitgevoerd worden door onze nieuwe partner Iprint Rotterdam tegen een kostprijs van € 25,00 voor 8 items:

- trainingshirt

- trainingsbroekje kort

- trainingsjack

- trainingsbroek lang

- presentatiejack

- presentatiebroek

- presentatieshirt

- tas

Op het wedstrijdshirt, wedstrijdbroekje, winterjas en regenjas komt geen bedrukking.
Er worden uitsluitend initialen gedrukt en geen nummers.

Tip:

In de winter- en regenjas kunt u met watervaste stift in het waslabel een merkteken schrijven.

Adres:

Iprint Rotterdam is gevestigd aan de Spanjaardstraat 23 te Rotterdam
Afrekenen dient vooraf plaatst te vinden bij inleveren van de kleding.
Graag de kleding schoon en (indien gedragen) gewassen inleveren.

Schoenen en onderkleding

Voetbalschoenen zijn t/m de O13 uitsluitend toegestaan in de hoofdkleuren rood, wit of zwart.
Onderkleding (thermoshirts, hempjes) dienen (voor alle teams) volledig zwart van kleur te zijn.

Verantwoordelijkheid

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de uitgifte, keuze en/of financiele afhandeling m.b.t. het Sparta kledingpakket.
Het tijdens de pasdagen invullen van een verkeerde maat is verantwoording van de ouder.
De eventuele juiste maat dient in dat geval zelf tegen winkelprijs te worden aangeschaft.
Neem hiervoor rechtstreeks contact op met het secretariaat van Betrokken Spartaan en/of de fanshop van Sparta Rotterdam.
Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor drukfouten door Iprint.

DBS_4.jpg