Cookie beleid De Betrokken Spartaan

De website van De Betrokken Spartaan is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Winterkamp

ALGEMENE INFORMATIE

Deelname aan Winterkamp is verplicht voor alle spelers en stafleden van de Academy teams O12-1 t/m O16-1.
Het Winterkamp telt voor 4 trainingen en afwezigheid heeft gevolgen voor uitnodiging voor minimaal 2 opvolgende wedstrijd/of toernooidagen en voor de tussentijdse beoordelingen (stoplichtgesprekken).

locatie

Kamphuis Ahoy 
Pannenhuisstraat 12, 4911 BS Den Hout

teams

DBS O12-1, O13-1, O14-1, O15-1 en O16-1

datum

vrijdag 10 januari 2025 - zondag 12 januari 2025

financiëel 

spelers betalen eigen bijdrage van € 10,00 per persoon.
Restant kosten worden voldaan uit de teampot en/of sponsoring.

eten en drinken

alle klaargemaakte vlees of kip is halal.
Er wordt door de spelers geen prik, energiedranken of alcohol gedronken tijdens het gehele kamp


PROGRAMMA

programma is altijd onder voorbehoud van weersomstandigheden

vrijdag 10 januari 2025

18.00 uur - 19.00 uur:

spelers melden bij accommodatie Kamphuis Ahoy en kamers indelen.
Let op: vooraf thuis avondeten en aankomen in vrijetijdskleding 

20.00 uur - 21.00 uur:

doornemen planning en spelregels tijdens verblijf (in Kamphuis A) met hoofdtrainers

daarna:

vrije besteding 

zaterdag 11 januari 2025

9.00 uur - 9.45 uur:

ontbijt

10.30 uur - 12.00 uur:

bostraining

12.30 uur - 13.15 uur:

lunch 
 
14.00 uur - 15.30 uur:

oefenwedstrijden

17.00 uur - 18.00 uur :

avondeten

19.00 uur - 22.00 uur:

spelers vrije besteding 

stafmeeting n.a.v. Stoplichtgesprekken 

22.00 uur - 23.00 uur:

buitenactiviteit (weersafhankelijk en in te vullen door staf en begeleiding)

zondag 12 januari 2025

9.45 uur - 10.30 uur:

ontbijt

10.45 uur vertrek naar complex v.v. Oosterhout 

11.30 uur - 13.00 uur:

Fitheidstesten en aansluitend trainingen

13.45 uur - 14.30 uur:

lunch 

15.00 uur - 15.45 uur:

opruimen en schoonmaken locatie 

16.00 uur - 16.30 uur:

ophalen spelers door ouders en vertrek




taken corvee:

tafels dekken en opruimen

aanvegen vloer gemeenschappelijke.ruimes

contactouder helpen met eten van en naar de keuken te brengen

afwassen

vuilniszakken weggooien 



BENODIGDHEDEN

informatieformulier

wordt uitgereikt door contactouder en dient  uiterlijk 12 december 2024 ingevuld te zijn ingeleverd bij de trainer of teammanager.
In de envelop contant € 10,00 doen.

meenemen

thermokleding, muts en handschoenen

voldoende droge sokken

warme kleding

laarzen (aangeraden bij regenachtig weer))

zaklamp

presentatieset compleet

trainingset compleet

buitenloopschoenen

wedstrijdkleding compleet

winter- en regenjack

slaapzak/dekbed en kussen

beddengoed

slippers

zwemkleding

zaalschoenen

oude speelschoenen

sportschoenen

voetbalschoenen 

scheenbeschermers

voldoende ondergoed

voldoende sokken

thermokleding, muts en handschoenen (uitsluitend kleur zwart)

dikke trui of vest

2 vrijetijds trainingspakken

extra t-shirts

slaapkleding/pyama 

2 handdoeken (minimaal)

wasgerei (tandenborstel, douchegel, etc)

eventuele medicijnen

vuilniszak voor vuile kleding

kaarten, spelletjes etc

zaklamp

electronica en/of smartphone (op eigen risico)

GEDRAGREGELS

bij wangedrag of agressie in woord en gebaar wordt speler gelijk weggestuurd (ouder wordt gebeld om op te halen).
Dit zal ook verdere consequenties hebben voor het lidmaatschap.

uiterlijk 22.00 uur (OB) en 23.00 uur (MB) ligt iedereen in zijn eigen bed en lichten uit

corveegroep spelers gebouw A houdt ook dagelijks sanitair schoon.

aanwijzingen stafleden en contactouders verplicht op te volgen door spelers

schoenen bij de ingang uit en slippers aan

spelers die nachts naar zonder toestemming naar buiten gaan zullen worden uitgesloten van deelname aan activiteiten tijdens kamp en voor minimaal 2 daaropvolgende weken geschorst worden voor wedstrijden en trainingen

alles wat kapot gaat wordt door de ouders van de dader(s) zelf vergoed

roken en alcohol verboden


VERDELING ACCOMODATIES

accomodatie A

spelers en staf O14-1 t/m O16-1

accomodatie B

spelers O12-1 en 13-21en overige niet voetbaltechnische begeleiding (contact- en hulpouders)

accommodatie C

staf O12-1, O13-1 en HJO

IMG-20230107-WA0045.jpg
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!