Clupapp en Teamapp

TEAMAPP

Ieder team heeft een eigen teamapp.
In deze app worden berichten van de trainer (uitnodigingen, teamnieuws etc) via de contactouder geplaatst.
Er kan niet worden gereageerd op berichten in de Teamapp.
Vanaf 1 augustus 2023 zijn uitsluitend meldingen via de VoetbalAssist app geldig.
Dringende zaken kunnen prive worden gestuurd naar de contactouder.

Voor vragen waarvan het antwoord niet op de site is te vinden of voor overige dringende onderwerpen kunt u een app sturen naar de Soccerplus app op nummer 06-17631398 (uitsluitend appen want oproepen worden niet beantwoord) of kunt u een mail sturen naar [email protected].

uitsluitend spelers die aan de financiele verplichtingen hebben voldaan worden in de teamapp geplaatst.

VOETBALASSIST CLUBAPP

Iedere ouder (en speler vanaf O12) raden we aan de Voetbalassist clubapp te downloaden op hun smartphone.
In de app staat alle informatie die ook op de site te vinden is en ook up to date wedstrijdprogramma, afgelastingen etc.
De verenigingsnaam is Betrokken Spartaan.
De selectieteams vallen onder de Academy teams (O9-1 t/m 15-1).
De niet-selectieteams vallen onder de DBS teams (O9-2 t/m O14-2).

Iedere ouder van een minderjarig lid van een Academy team is daarnaast ook verplicht een Voetbalassist account aan te maken om af- en te laat meldingen door te kunnen sturen.
Dit kan zowel op de site (klik hier) of op de app (bij Profiel).
Er zal gevraagd worden naar een teamcode.
Het Voetbalassist account van de speler is automatisch gekoppeld aan het SpelersVolgSysteem.
Iedere af- en te laat melding wordt hier automatisch geregistreerd en bijgehouden.
Let op: uitsluitend een meerderjarige kan een af- of te laat melding plaatsen.

Teamcodes 2023-2024

O9   6185

O10 4369

O11 3173

O12 (O13-2) 9444

O13 9945

O14 3393

O15 4959

EMAIL BIJ AFGELASTINGEN

Klik hier om in te stellen om automatisch een email te ontvangen bij afgelasting training en/of wedstrijd

Klik hier voor uitgebreide uitleg voor installeren en werken met de Voetbalassist clubapp.

VOETBALASSIST.jpg