Kleding

RICHTLIJNEN KLEDING

1. indien een of meerdere kledingstukken, schoenen of scheenbeschermers worden vergeten bij een wedstrijd speelt de speler niet.
Deze mag wel zelf proberen dit te lenen bij een andere speler uit een ander team maar wel tijdig.

2. indien een of meerdere kledingstukken, schoenen of scheenbeschermers worden vergeten bij een training kan betreffende speler niet meetrainen.

3. t/m de O13 zijn voetbalschoenen uitsluitend toegestaan in de (hoofd)kleur wit, rood of zwart.
Voor zaalschoenen is de kleurkeuze vrij.

4. onderkleding (onderhemd, muts, neksjaal, handschoenen of thermokleding) is vpor zowel spelers als stafleden uitsluitend toegestaan in de kleur zwart
De staf bepaald wanneer de thermokleding mag worden gedragen (iedereen of niemand)

5. tijdens de wedstrijd is het dragen van hoofdbedekking en/of een (nek)sjaal niet toegestaan

6.  vanaf de Middenbouw is bij wedstrijden het trainingshirt het inloopshirt/reserveshirt