Talentendag

TALENTENDAG GEBOORTEJAREN 2013 T/M 2017 (VOOR SEIZOEN 2025-2026)

Heb je talent als speler of keeper?
Soccerplus SA organiseert in samenwerking met de Betrokken Spartaan Academy en partner Sparta Rotterdam op zondag 6 april 2025 de Talentendag voor spelers en keepers uit geboortejaren 2014  t/m 2018.

Op deze dag gaan wij spelers selecteren om uit te gaan komen in de Betrokken Spartaan Academy teams O9 t/m O12 in seizoen 2025-2026.
Bij voldoende talent kan je natuurlijk ook door de scouts Sparta Rotterdam worden gescout voor een stagetraining bij Sparta Rotterdam.

De Talentendag zal plaatsvinden op locatie sportcomplex Vreelust aan de Spaanseweg 5 in Rotterdam.
Buiten onze eigen staf zullen er scouts van de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam aanwezig zijn .
Wellicht heb je voldoende talent om een stagetraject te verdienen bij een selectieteam van De Betrokken Spartaan of zelfs bij Sparta Rotterdam.

Gezien onze trainingsintensiviteit (we trainen minimaal 3x per week) kunnen wij uitsluitend spelers en keepers toelaten die woonachtig zijn maximaal 25 km gerekend vanaf centrum Rotterdam (Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Berkel Rodenrijs, Bergschenhoek, Delft, Pernis, Spijkenisse etc.)

schema spelers en keepers:

9.30 uur - 10.45 uur: geboortejaren 2018 t/m 2016

aanmelden op deze dag uiterlijk 9.00 uur bij de balie in de kantine.
Te laat of verkeerde kleding en of schoenen kan de speler helaas niet deelnemen.

11.30 uur - 12.45 uur: geboortejaren 2015 en 2014

aanmelden op deze dag uiterlijk 11.00 uur bij de balie in de kantine.

Klik hier om je aan te melden voor de Talentendag van de Betrokken Spartaan Academy (inschrijven is mogelijk tot vrijdag 4 april 2025).

vervolgtraining:

Indien je wordt geselecteerd voor een stage bij de Betrokken Spartaan Academy dan is de 1e vervolgtraining op zondag 13 april 2025.
Spelers die geselecteerd zijn ontvangen binnen 3 werkdagen na de Talentendag een mail hierover.
Deze mail kan ook in de spam mail terechtkomen.
Geen mail ontvangen? dan is  het niveau de speler op dit moment helaas nog niet wat we zoeken en wensen we hem veel succes verder.

spelers  en keepers 2013 t/m 2009

spelers en keepers uit 2012 t/m 2009 kunnen zich niet inschrijven voor de Talentendag maar hier gelijk een proeftraining aanvragen voor de Betrokken Spartaan Academy.
Wij kijken de inschrijving na op o.a. huidige speelniveau, ervaring etc. voor er een uitnodiging volgt.
Voor de 11x11 teams doen je minimaal Hoofdklasse te hebben gespeeld.

HALL OF FAME

Klik hier voor een overzicht van spelers die sinds onze oprichting de stap naar een BVO hebben gemaakt.
Bedenk hierbij dat wij van elke leeftijdscategorie maar 1 team hebben.

betrokken_2.jpg